SERVIS & ÚDRŽBA QI

Komplexní přehled o servisní a opravárenské činnosti ve firmě. Vhodný pro každý typ firmy.

Hlavní výhody Servisu & Údržby QI

  • Přehledně informuje o tom, kdy, kde a kým bylo zařízení opraveno
  • Umožňuje vyhodnotit náklady spojené se servisem technického zařízení
  • Poskytuje okamžitý přehled o stavu zařízení nebo strojů
  • Zabezpečuje pohodlné sledování harmonogramu předepsané a periodické údržby
  • Pomáhá při plánování kapacit, upozorní na plánované i neplánované odstávky strojů
  • Umožňuje smluvně podchytit poskytovaný servis
  • Řeší plánované i ad hoc požadavky na servis

Modul nabízíme ve třech záladních variantách

Každý si s modulem Servis a Údržba přijde na své – balíček funkčností je vytvořen tak, aby vyhovoval každému typu firmy:
  • Řešení pro zákazníky servisu
  • Řešení pro servisní firmy
  • Řešení pro soběstačné firmy

Rychlý a jednoduchý přehled zařízení a jejich oprav.
Produkt je určen pro firmy, které si nechávají opravovat a servisovat svoje zařízení.

Funkčnost, kterou oceníte

  • Rychlý přehled o tom, kdy, kde a kým bylo zařízení opraveno
  • Sledování skutečných nákladů na servis proti plánovaným nákladům
  • Sledování plánu předepsané údržby vlastních strojů a zařízení
  • Rychlé objednávání plánovaného i neplánovaného servisu
  • Statistiky odstávek strojů a zařízení kvůli servisu
  • Smluvní zajištění plánované i neplánované údržby
  • Automatická tvorba předepsané údržby k jednotlivým zařízením na základě typově předepsané údržby u katalogové položky

Komplexní řešení pro servisní a opravárenské firmy
Určen firmám, které poskytují servis ostatním

Funkčnost, kterou oceníte

  • Sledování smluvní údržby cizích strojů a zařízení
  • Sledování neplánované údržby cizích zařízení
  • Údržba strojů a zařízení, které firma vyrábí nebo prodává
  • Sledování plánu předepsané údržby servisovaných strojů a zařízení
  • Rychlá tvorba přijatých objednávek na servis
  • Sledování nákladů (na základě výkazů činností a spotřebovaného materiálu) a výnosů
  • Automatická tvorba servisních zásahů - na základě předepsané údržby
  • Přehled oprav dle typu, důvodu opravy, zákazníka, spotřebovaného materiálu a provedené práce

Univerzální pomocník pro profesionály
Určen firmám, které poskytují servis na svoje výrobky a zároveň servisují svoje stroje a zařízení

Funkčnost, kterou oceníte

  • Sledování plánu předepsané údržby vlastních strojů a zařízení
  • Sledování skutečných nákladů na servis proti plánovaným nákladům
  • Odstávky strojů a zařízení kvůli servisu
  • Rychlé objednávání plánovaného i neplánovaného servisu v rámci organizace
  • Využití vlastních standardizovaných postupů servisu
  • Tvorba interních objednávek přijatých z již existujících objednávek vydaných
  • Automatická tvorba servisních zásahů na základě předepsané údržby nebo přijaté faktury
  • Rychlá tvorba seznamu servisovaných zařízení
  • Přehled oprav dle typu, důvodu opravy, zákazníka, spotřebovaného materiálu a provedené práce

TOPlist TOPlist